Annons

Idealguiden.se - Skönhet & Hälsa | SPA | Hudvård | Hårvård | Träning | Kost | Vikt

Hem » Skönhet » Solning » Spraytanning

FORUM

Frilla är för tillfället offline

Frilla

Postat: 2006-11-21, 08:46

Spraytanning

Är det någon som provat spraytanning? Jag är sugen på att gå och testa eftersom jag börjar bli riktigt vinterblek.
Visa profil | Skicka PM
Micke är för tillfället offline

Micke

Postat: 2006-11-21, 11:18

Re: Spraytanning

Jag kan rekommendera dig att gå och få spraytanning. Har själv gjort det ganska många gånger och tycker det är kanon. Man blir snyggt brun och det tar bara några minuter. Jag brukar välja en ganska mörk färg och det blir alltid kanonfräscht. Den färg jag änvänder är genomskinlig eftersom jag ibland får akne och den tydligen gör så att det inte täpper igen porerna. En gång testade jag på en mässa men det var inte lika kul. Jag stod där i kallingarna och alla stod och tittade på, säkert 100 pers. Var inte alls kul... Alla glodde... Efteråt var det många andra som ville prova.
Visa profil | Skicka PM
Latte är för tillfället offline

Latte

Postat: 2006-11-21, 17:46

Jag har testat några gånger. Eftersom jag är så blek valde jag inte den mörkaste färgen och resultat blev jätte fint. Väldigt naturlig färg,jag såg ut som jag brukar göra efter 1-2 veckor utomlands!!! Smug
Så mycket bättre än att stekas i ett solarium, då man måste gå flera gånger för att få en grunfärg, lätt att man bränner sig + att det är farligt.
Här får du färg efter en behadling!!!
Visa profil | Skicka PM
Frilla är för tillfället offline

Frilla

Postat: 2006-11-21, 17:56

Låter verkligen som om jag måste gå och testa! Jag får väl boka tid innan helgen så att man är snygg då. Vad kostar det? Wink
Visa profil | Skicka PM
Latte är för tillfället offline

Latte

Postat: 2006-11-23, 19:00

Jag har för mig att priset är 250-350 kr för en helkroppsbehandling.
Visa profil | Skicka PM
Gabriella är för tillfället offline

Gabriella

Postat: 2007-04-16, 11:21

Jag har hört att man blir brun och smutsig när man sprayar sig. Stämmer det? En av mina kompisar sprayade sig och hennes sängkläder var bruna på morgonen. Det såg verkligen inte fräscht ut. Jag funderar på att spraya mig innan jag ska gå på ett bröllop. Är det någon som kan säga om jag ska göra det och i sådana fall var? Confused
Visa profil | Skicka PM
Micke är för tillfället offline

Micke

Postat: 2007-04-16, 18:16

Jag har inte blivit smutsig när jag sprayat mig. Det finns olika typer av sprayer dels med färg och dels utan färg. Jag har provat både och jag tyckte att det var fräschast utan färg och där brunheten kom efterhand.

Med denna spray blev det inte färg på sängkläderna. Eftersom jag inte vet var du bor men chansar på Stockholm så kan jag rekommendera Skepparholmen SPA.

Läs mer på: http://www.skepparholmen.se/behandlingar.asp/id/301010
Cool
Visa profil | Skicka PM
Gå till forum:

Annons