Annons

Idealguiden.se - Skönhet & Hälsa | SPA | Hudvård | Hårvård | Träning | Kost | Vikt

Hem » Allmänt » Övrigt allmänt » Tragiskt med Anna Nicole Smith

FORUM

Gabriella är för tillfället offline

Gabriella

Postat: 2007-02-09, 12:42

Tragiskt med Anna Nicole Smith

Tragiskt att höra att hon dött. Visst har man sett att hon verkar vara drogpåverkad i de framträdanden man sett men jag tycker oerhört synd om hennes lilla dotter. 6 månader och en mamma som dött, en bror som dog i samma period som hon föddes, män som slåss för att påvisa att de är hennes biologiska far. Hoppas det går bra i livet för den lilla flickan och att hon får växa upp med vettiga männsikor så att hon fär en bra och trygg uppväxt! Sad
Visa profil | Skicka PM
Micke är för tillfället offline

Micke

Postat: 2007-02-09, 17:01

Re: Tragiskt med Anna Nicole Smith

Jag håller med. Vilken tragedi för barnet! Crying or Very Sad
Visa profil | Skicka PM
Mimmi är för tillfället offline

Mimmi

Postat: 2007-02-10, 15:03

Eller hur?! Det verkar bli huggsexa efter barnet... Crying or Very Sad
Visa profil | Skicka PM
Latte är för tillfället offline

Latte

Postat: 2007-02-12, 09:31

Det jag tycker är dåligt är när man läser att det har startat olika internetsidor där dom enbart ska snacka sk-t om henne Mad

Hon hade nog ett problematiskt och hårt liv och tog därför till drogerna... Sad

Men som sagt;hoppas det går bra för hennes lilla dotter.
Visa profil | Skicka PM
anders är för tillfället offline

anders

Postat: 2007-02-26, 13:27

Jag läste att någon saudiarabisk shejk, eventuellt släkt med Usama bin Ladin, erbjudit sig att betala 170 miljoner kronor (!) för att sova en natt i samma hotellrum som Anna Nicole Smith hittades död i. Någon annan, icke namngiven kändis har också hört av sig och erbjudit hotellet sju miljoner. Ännu är rummet avspärrat så länge polisutredningen pågår. Frågan är om inte hotellägaren kommer att bli mordhotad om han verkligen hyr ut rummet, speciellt för de fantasipengarna. Men som sagt, sjuka människor finns det gott om.
Visa profil | Skicka PM

anders

Postat: 2007-05-25, 13:52

Dagens snaskighet är att Anna Nicoles halvsyster, 35-åriga blondinen (?) Donna Hogan, till vardags försäljare av presentkorgar, planerar att förstora brösten och i övrigt operera sig mer lik sin bortgångna syster. Sedan ska försöka vika ut sig i Playboy och ragga upp den sista pojkvännen, Howard K. Stern utan att egentligen mena något.

Enligt egen utsago träffades de båda systrarna inte en gång på de sista tio åren, och Hogan skrev en kritisk bok om Anna Nicole som kom ut lagom efter hennes död. Det är en märklig värld där ute. Här skulle jag egentligen lägga in en smilis som rycker på axlarna.
Visa profil | Skicka PM
Micke är för tillfället offline

Micke

Postat: 2007-05-28, 18:39

Tragiskt var ordet! Alla vill sko sig! Sad
Visa profil | Skicka PM

anders

Postat: 2007-05-28, 18:59

Efter att jag skrev förra inlägget, gjorde jag ytterligare lite bakgrundssökning. De var halvsystrar på pappans sida, och enligt vad som sägs träffades de bara en gång i livet, när Donna Hogan stod i kö för att få en bok signerad av Anna Nicole Smith.

-"Hej, jag är din halvsyster."
-"Ok. Då skriver jag Till min halvsyster. Nästa!"
-"Men... jag vill ju lära känna dig, sola mig i din glans."
-"Nästa, sa jag!"
Visa profil | Skicka PM
Gå till forum:

Annons